ویژگی ورودی و خروجی آداپتور شارژ دو پورت
نوشته شده توسط : حسن محمد زاده

شیائومی با نوآوری های خود در زمینه لوازم الکترونیکی همه را شگفت زده و مجذوب خود کرده است. این بار این شرکت یک شارژر دو پورت ساخته است که دارای دو ورودی است که برای شارژ سریع دستگاه های شما مانند موبایل، تبلت، پاوربانک و ... استفاده می شود. پشتیبانی از هر دو درگاه این دستگاه با فناوری فست شارژ نسخه 3 “Quick Charge 3.0” نکته جالبی است که باعث محبوبیت این محصول در بین طرفداران محصولات این شرکت شده است.

 


البته این قابلیت باید در دستگاه شما نیز پشتیبانی شود تا بتوانید از این دستگاه نهایت استفاده را ببرید. این شارژر دو پورت، طیف وسیعی از محصولات اندروید و iOS را به راحتی و به طور همزمان شارژ می کند.

 

ویژگی ورودی و خروجی آداپتور شارژ دو پورت
این آداپتور شارژ همانطور که گفته شد قابلیت شارژ دو دستگاه را به صورت همزمان دارد. طبق مطالعات انجام شده شارژ آیفون 7 با این دستگاه حدود 2 ساعت و شیائومی می 5 یک ساعت و نیم زمان می برد. خروجی این محصول برای هر پورت USB عبارت است از: 9 ولت و 2 آمپر، 5 ولت و 3 آمپر و 12 ولت و 1.5 آمپر. باید گفت که ورودی این دستگاه از 100 تا 240 ولت با جریان 0.5 آمپر و فرکانس 50 تا 60 هرتز می باشد.

 


طراحی و ویژگی های فنی
طراحی زیبا و جمع و جور این شارژر و همچنین ابعاد 3.5 × 8.8 سانتی متر و وزن 40 گرمی آن، حمل و نقل این دستگاه را آسان کرده است تا بتوانید این دستگاه را به هر کجا که می خواهید با خود ببرید. جالب ترین طراحی در این دستگاه مجموعه دو شاخه در داخل این آداپتور است که حمل آن را راحت کرده و از آسیب های احتمالی این دستگاه به دستگاه های دیگر جلوگیری می کند.

 

 

وجود تراشه هوشمند در این شارژر از دستگاه شما در برابر اضافه ولتاژ، جریان اضافه و اتصال کوتاه محافظت می کند. یعنی اگر ورودی دستگاه شما مثلاً 1 آمپر باشد، این شارژر با ورودی این دستگاه سازگار شده و باتری دستگاه شما را از آسیب های احتمالی محافظت می کند.

 

 

 

توجه: برخی از اطلاعات این صفحه ممکن است صحیح نباشد یا به دلایلی فقط در کشور سازنده قابل استفاده باشد. لطفا در صورت مشاهده هر گونه مشکل به ما در ارائه اطلاعات بهتر کمک کنید.

 

https://fonishop.com/product-category/charger-cable/xiaomi-charger/





:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 11 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: